Man undrar hur du kunde bli såhär.

Vi klagade på att vädret sög, att det inte ska regna i maj, att man inte ska frysa i maj, att man ska kunna ha shorts under Kristi himmelfärds-helgen. Nu fick vi vårat väder! Kanske inte tillräckligt varmt för att vara shortsväder, men värme fick vi! Sol fick vi! Andra dagen utan moln, regn eller kyla. Det enda som fattas nu är fiskmåsarnas läte, sedan är jag helt inställd på sommar. Kanske ska dra mig mot första närmsta hamn och invänta deras ljud?
Jag hoppas verkligen att Hälsingland välkomnar oss med lika fint väder som det är här i Stockholm. Ciao!


min webcam suger på att fokusera ibland
Detta är det sista ni ser av mig, på fyra dagar. Take a good look!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0