Planet earth turns slowly.



Är det bara jag som hatar den här låten av hela mitt hjärta? Helt seriöst, jag dör varje gång den spelas, för det slutar alltid med att jag springer runt och sjunger på den i 464 år. Den spelades på Sandys idag, runt 12-tiden. När svenskan var slut, runt halv fyra, så sjöng jag och Felicia fortfarande på den äckliga skitlåten. Kan den bara dö? Vad är det med den? 'I wanna make myself believe that planet earth turns slowly'? De kanske inte ens sjunger sådär, men det är det det låter som, OCH JAG FÅR PANIK. Hur kan en låttext vara så gay?
Nu ska jag äta.

Kommentarer
Postat av: Karinjo

MEN OMG! Alex (Ja Zlatan) älskar den. ;Q

2010-05-16 @ 00:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0