Rädslan kan såra dig.

Felicia klagar på min dåliga uppdatering så Förlåt, min vän! Nu slänger jag ihop en massa skit så hon har någonting att läsa.
Hört att det ska bli fint väder i Stockholm imorgon? Det är i alla fall så det ligger till! 20 grader och sol! Tagga till? Som fan! Felicia och jag funderar på att dra ihop lite peeps och picknicka i Humlan. Visst låter det nice? Bara en sak som ställer till det. Ungjäveln kanske har andra planer. Rolig chey? Verkligen. Hon ska hem till sin vän och äta tårta och bli fet, kanske. FET. Tänk det Felicia. (Säger detta enbart för att hon ska inse att hon inte ska bli fet och umgås med mig och alla andra coola människor.) Hugo kan ta med sin jävla tårta till Humlan! PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0