Vi har bara varandra!

JUSTE! Jag har glömt berätta en grej... Tydligen har Julian, min älskade vän, fixat så att våran klass ska vara med som statister i den nya Cornelis Vreeswijk-filmen nu på måndag :D Inte världens mest kända personer verkar det som, men han som ska spela Cornelis själv är norsk och Johan Glans spelar en roll också. Inge pengar kommer vi tjäna, men visst låter det kul ändå? :) Tror jag verkligen att det kommer bli! Nu måste jag rusa till skolan. Christofer vill att jag ska ta samma buss som honom. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

DET ÄR SNART PEACE AND LOVE MY DARLING!

2010-05-27 @ 09:13:09
URL: http://askformyheart.webblogg.se/
Postat av: Hannas blogg

haha nej de har vi inte faktiskt! det är riktigt varmt faktiskt och blåser inte så mycket alls! förstår det!! haha jaa jag kan duscha och hålla mig ren! ;) skönt! fan va kul de kommer bliii!!!

johnossi kommer vell? har jag för mig! dudå? kraaaam

2010-05-27 @ 16:31:13
URL: http://www.hannahirvasoja.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0