We'll cast some light and you'll be alright.

Jag glömde berätta att jag är ledig imorgon. LEDIG! Blir ni avundsjuka? Lite? Bara lite? Ja det hoppas jag! Så förbaskat skönt! Klockan 12.00 har jag och Felicia klipptid och efter det ska jag, hon och Caroline dra och solisola. Ska checka runt lite efter jeans, HEHE. Kanske hittar snyggare än de jag köpte idag, eller vad tror ni?

Jag har en annan sak att berätta för er, läsare. På onsdag (den 12e maj) åker jag till Hälsingland. Till mitt landställe. Jag kommer INTE ha tillgång till internet. Inget internet = inget bloggande. Jag hoppas verkligen att jag inte blir av med några utav er. Men jag lovar, när jag kommer tillbaks blir det uppdatering som aldrig förr! Nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0