We'll stay forever this way.

Caroline är gay och lyssnar på 'My heart will go on', vilket gör att jag också blir gay och får lust att se Titanic. Var ett jäkla tag sedan, men jag vet inte riktigt, gör jag det kommer jag typ gråta floder i slutet, och det är kanske inte värt det?

Vi hoppade häck på idrotten idag. Fattar ni hur mycket jag skrattade åt mig själv? Och i det äckliga vädret? Jag dog. Felicia dog. Höjdhopp hoppades det med, men inte för min del. Skrattade för mycket. Ibland funderar jag över om jag kanske är lite för elak mot mig själv, och mot Felicia för den delen. Men det är kul att vara elak, lär er av mig, barn!
Kom nyss hem med diverse saker. HEHEHE. Ska bara ta kort på allting, sedan kommer det upp i bloggen! HIHIHI. Får se om jag tar kort med camen igen, det blev ganska bra förut. Och klaga inte på att cambilder suger, för min kör på 8px-bilder!

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag dog inte, jag tyckte att det var kul!

2010-05-10 @ 23:54:18
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Ja men du dog när du såg mig!

2010-05-10 @ 23:56:36
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0