When you leave something you can't replace.

GODMORGON, SOLSTRÅLAR! Fan vad jag är trött.
Somnade tre, vaknade klockan ~11. Ni vet när man vaknar och är sådär jättekissnödig och känner att man inte kan somna om? That was me! Fan vad irriterad jag blev, men sedan insåg jag att jag ändå skulle vara tvungen att gå upp 15 minuter senare, så det gjorde allting lite lättare.
Idag? Sola med Felicia! Sedan ska vi träffa Johanna och Nathalie för att spela in den där äckliga filmen som FORTFARANDE inte är klar. "Filmfestival" på svenskan imorgon, hahaha, kommer ju bli.. bra. Pappa åker dessutom iväg till Paris idag, just over night, som tur är. Så jag behöver inte sakna honom allt för mycket. Men tydligen ska han till Moskva(tror jag det var) på tisdag. Fattar ni hur jobbigt det är? Blä.
Kameran följer med upp till Hälsingland förresten! Jag ska försöka tvinga pappa att lära mig ett och annat om kameror och fotograferande, har jag tur så hjälper han mig.

Igår var hela tjocka släkten här. Farmor och farfar, Farbror, faster och kusinerna, Anders och Kicki. Får inte glömma Linnea och Hanna heller! Asgod mat, astrevligt sällskap - kan man begära mer? Alla drog runt niotiden men partyt fortsatte, som skrivet högre upp, fram till klockan två. Hanna (the bartender) blandade margaritas till allihopa - skeptisk när det gäller den drinken, men kommer säkert börja gilla den! Och jag har bestämt att jag ska på bartender-utbildning efter studenten. HELL YEA'AH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0