You know, but you're acting like you don't know.

Äntligen hemma! Taggar till till träningsmusiken, för om ~en timme drar jag och spinner arslet av mig med Felicia! Den här dagen har varit så jääävla bra. Jag vet inte riktigt varför, men den har gått precis som jag velat och det har resulterat i att jag nu är riktigt glad!
Intervjun gick bra! Förväntas få ett samtal i mitten av Augusti ifrån henne. Nu måste det bara fixas lite referensnummer och sådant. Piece of cake! När jag berättade om min sommar blev jag helt, till mig. Jättetaggad! När intervjun var klar åkte jag till mamis jobb, ringde posten, pratade med en quinna där och fick ihop några mailadresser. Mamma och jag promenixade över till Gallerian, fixade mina solglasögon som hade gått sönder (äntligen!!!!!!!!) och sedan knallade vi förbi H&M och det införskaffades två par shorts till moi. Ett par svarta (som Felicia har. JAGUDFÖRLÅTFÖRATTJAGHÄRMAR! men de var fina) och ett par lite längre jeansshorts. Vi hade rabatt så det var (Y) Sa sedan hejdå till mamma och gick till åhléns för att köpa ett par till glajjer. Hade nämligen rabatt där med som jag behövde använda! HIIHI
Nu längtar jag till sommaren OCH mitten av augusti. Mmmmums

Kommentarer
Postat av: Felicia

mina, mina, mina shorts... :((((

2010-05-25 @ 21:47:32
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

hahaha <3

2010-05-25 @ 22:34:27
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0