You'll never be alone again.

Någon som känner sig taggad på att skriva mitt manus till en diskussion som vi ska ha om Taiwan på torsdag? Någon? Ingen? Trodde väl det.

Fibes, Oh Fibes! kommer till Peace & Love i sommar. Jag känner mig duktig som lyssnar på random band i hopp om att hitta nya favoriter. Den här gången riktar det åt det mer lovande hållet! På tal om Peace & Love så fick jag sms om att Billy Talent kommer dit och röjer! Kanske ska svänga förbi när de spelar bara för att höra nostalgilåtarna från sommaren 2007 med Johanna? Saknar den bruden riktigt jäkla mycket.

Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Åh, vad glad jag blir :D Tack så mycket! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-05-03 @ 20:02:10
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0