Alldeles för trött...

That's right. Jag somnade runt tolvtiden i Carros säng igår kväll och vaknade klockan åtta av att hon skulle upp. Eftersom jag började lite senare så drog jag vidare till min säng och sov vidare en timme. Hur skönt som helst. Det bästa hade väl varit ifall jag hade struntat i att sova vidare och plugga lite, men kände verkligen att jag behövde den extra timman.

Ser ni vädret eller? Jag får lust att skrika. Gråta. Jag vet inte vad. Kan det inte bara vara fint? Kan det inte bara snöa, på ett lugnt sätt? Det här är bara skit. Vädret kan ta sig. Imorgon är det en månad kvar till jul förresten, WOOP WOOP!


förra julafton, tjoho tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0