Amen sorry för dålig uppdatering!

Anledning: byggarbetsgubbarna fällde ett träd över ledningen på våran gata. Hur lyckas man med något sånt? Jag har varit utan internet i två dagar nu och det är nog med största sannolikhet så att det fortfarande är nere. Samma med hemtelefonen. Wahay? Dock använder jag den inte ofta, så jag förlorar inte mycket på det.

Befinner mig hemma hos Felicia! Slaggar här ikväll. Tjejen är lite för rädd för att vara här alldeles ensam hela kvällen och jag klagar inte! Vi ska chilla galet, kolla greys och vara nyttiga! Yeah you heard me. Har köpt hem satsumas i mängder. Och så ska det drickas te. Felicia ska få tvinga mig att lära mig gilla söderte och london breakfastbajs. Kanske bloggar lite senare, kanske inte! Puss på er, små hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0