En koltrast i slutet av april.

Från Lars Winnerbäck till Bo Kaspers. Är det bara jag som är så besatt av svensk musik? Jag känner att jag inte kan sluta lyssna på min Svensk musik-playlist på spotify. Allt från Bo kaspers till Staffan Hellstrand till Håkan Hellström till Tomas Di Leva. Ja, T(h?)omas Di Leva är bra. Lite halvgay av mig att faktiskt gå ut med det i min blogg och om jag förlorar läsare pga detta så antar jag att det är LITE okej. Men jag kan inte vara ensam om att gilla "Vad är frihet?". Kom igen nu, folket! Felicia Hultin gillar "Vi får vingar när vi älskar". Ja, gumman, nu avslöjade jag dig med, men det är bäst att vara ärlig, känner jag.

Ändrade planer! Verkar som att jag ska ut imorgon, after all. Fast istället för att ha problem med att hitta sällskap att dra ut med så har jag problem med att bestämma mig nu istället. Tur att jag har imorgon på mig att fundera över det hela.

videon kunde jag inte lägga in här så vi kör på detta viset istället för jag orkar inte leta upp en bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0