Häll i er bärsen!

Vaknade av att jag hade fått alldeles för många sms ifrån vänner inatt. Även missade samtal. Det känns alltid så efterblivet när man har stannat hemma kvällen innan, helt nykter, för att sedan få sms ifrån onyktra kompisar som tjuter och babblar på om saker som inte är helt förståeliga. Tur att jag inte svarade i telefonen då!

Om två timmar ska jag dra mig till jobbet. Innan det ska Felicia tydligen hälsa på och jag gissar på att flickan har en del att berätta. Det är bara tur att hon svänger förbi här innan jobbet. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Har inte heller någon aning om jag ska gå ut eller dra på hemmafest. Vilka problem man kan ha! Och så saknar jag mina kängor, de är hos skomakaren eftersom äckliga scorett bestämde sig för att skicka dit dem istället för att ge mig ett nytt par/pengarna tillbaka. Så istället för att gå runt i mina fina kängor så blir det mina bruna stövlar från förra året som har börjat läcka. Jag får välja mellan dem eller mina gummistövlar och sånt är kallt mitt i vintern. För nu är det ju vinter. -8 grader, snöfall hela den här veckan och jag har blandade känslor till denna årstid. Kan vi inte bara hoppa till julafton?


detta tänkte jag ha om jag skulle hem till Adam, men blazern får jag inte låna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0