I can see it all clearly now.

Godmorgon, eller? Vaknade för inte alls längesedan och känner att jag är ganska död, men det är så det ska vara på lov. Inte ska man ligga hemma och lata sig! Det är nu man ska passa på att göra roliga saker! Igår var ganska lame, men kvällen spenderades med helsköna människor, därför blev det ganska bra i slutändan! Det enda som sög var att jag missade min buss från slussen med 20 minuter (hur hände detta egentligen?) så jag fick vänta i 40 minuter för att sedan ta en mysig promenix från telegramvägen i ytterligare ~30 minuter. Tack till Joar som pratade i telefon med mig hela vägen.

Ikväll skulle vi egentligen på lokalfest. Halloweenfest. Orkar jag? Aldrig i livet. Får chilla galet med livet tills imorgon kväll då planerna är ganska oklara, men aa. AA! Nu ska jag göra lunch och kolla på tv. Hur nice? Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0