Idag har jag shoppat.

Som rubriken säger så har jag gjort det, ja! En klänning och två tröjor. Skitfina, tycker jag. Bilder kommer upp senare ikväll eller senare i veckan. Lämnade tillbaka en kofta och kände att jag kunde köpa andra grejer för de pengarna jag fick tillbaks. Funderar på att även lämna tillbaka en klänning jag köpte för någon vecka sedan, för att köpa lite annat. Det handlar om att prioritera, eller hur?

Lökade sönder på jobbet. Det var en jobbig rusch och vi var fyra i kassan, de som jobbar på donken förstår nog att det blev ganska stressigt. Men två timmar var inte mycket och efter det tryckte jag i mig en CBO. "Tryckte i"... det låter inte nice men aa, om ni inte har prövat den så är det bara att dra till donkelish och köpa en!

Imorgon är det skola och det har med största sannolikhet de flesta ungdomar ångest över. Den sista kvällen ska spenderas med bl.a Felicia som kommer hit om tjugo minuter. Senare ska jag ut på en promenad med favoritgrannen Maria. Me likey! Hoppas ni andra också har en skön sista kväll på lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0