Jag vill bara gå hem med dig.

Lars Winnerbäck är på topp hemma hos mig ikväll! Tyvärr ska jag dra mig härifrån alldeles strax. Mot nya vidder - Saltsjö Boo! Det gick bra på jobbet. Började i matsalen, vilket ingen uppskattar. Seriöst, sämsta timmarna jag haft i mitt liv. Eller, Niklas och jag underhöll varandra. Sedan blev det kassa - tjoho! Bara jag som älskar att jobba i kassa? Inte så att många donken-anställda läser min blogg, men vad vet jag? Donken i mitt hjärta i alla fall. Ja, jag är fet.

På onsdag ska jag träffa My. Vi ska shoppa och chilla galet, förhoppningsvis blir det lite utgång på det med. Hellströms och sånt mys, vem tackar nej? Jo, My gör det om hon har plugg. Och ja, det kanske jag också gör. Nu måste jag åka! Vi hörs kanske senare ikväll. Några som ska glutta Gossip Girl? Jag ska. Om jag ska! Wihu


love is in the air

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0