Life goes easy on me most of the time.

Kvällen spenderades på 'Fåtöljen' på söder med Jennie och Malin. Eller, delvis. Resten av kvällen spenderades på Stockholms gator. Eftersom kaféet stängde 22.00 så bestämde vi oss för att promenera runt lite och bara tralla och prata. Det är sånt man ska göra när man bara sitter hemma och gör nada, kom vi på! Så detta lär vi göra fler gånger.

I denna stund sitter jag och lyssnar på Damien Rice och väntar på att brodern min ska komma hem. Han kom hit igår natt men jag har inte ens träffat honom. Sjukt är det. Så diskuterar jag ifall jag ska börja lyssna på Linnros och Adams Ray eller inte. Bara jag som känner att de är jäkligt överskattade för tillfället? Visst, jag har hört några låtar och ja, de är bra men herregud vad det tjatas om dem. Börjar hellre lyssna på dem när denna hysteri har lugnat ner sig.

Jag mår illa och jag vet inte varför, på tal om ingenting. Kände mig galet yr på bussen. Hoppas det bara vara någon konstig grej som dök upp just då. Hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0