Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Jag vet att jag antagligen redan har skrivit någonting om Håkans nya skiva, men eftersom han spelade igår så har det börjat grävas upp igen, för min del. Så jag har rålyssnat på hans skiva i stort sett hela dagen. Jag hoppas att ni tycker om den minst lika mycket som jag gör. Har redan funnit en del favoriter och kan direkt säga att "Du är snart där" och "Vid protesfabrikens stängsel" är självklara. Förstår ni hur sur jag var över att ha missat hans spelning igår? Kul att biljetterna blev slutsålda. Kul att jag jobbade då. Visst var det inte värt att köpa från de som står utanför globen och säljer biljetter? Visst? Håll med mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0