Omduvillhamig, nu kan du få mig så lätt.

Hemkommen från jobbet. Trött, inte hungrig men ändå hungrig, rastlös och inte sugen på att plugga. Lyssnar på Håkan. Gillar hans senaste skiva ganska så jättemycket. Jag vet att jag har sagt det flera gånger och jag ber om ursäkt.

På jobbet idag så stod jag i WT:n. WT står för walk through och ni som fortfarande inte förstår vad det innebär - synd för er. Det enda negativa med att stå där var att ingen tog en seriöst när man skrek och försökte locka kunder med massa smör. Inte bokstavligt. Jag fick ont i halsen och det kanske inte är så jättebra med tanke på att jag känner mig lite krasslig. Men äsch! Jag är väl ändå en man. Och ska jobba imorgon med. Tar "ledigt" från skolan för att köra på en helpluggdag. Känns ganska värt att strunta i 60 minuters badminton för det, eller vad säger ni? Aa, bra. Hejheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0