Pokerkväll i Vårby gård.

Kom nyss på att jag inte såg Gossip Girl i söndags. Något som måste ses imorgon i så fall! Ja, jag är ledig. Typ. Så jag ska in till stan och luncha/kolla på pumps med Carro. Tagga till inför fredag! Herregud, jag blir 18. Lika freaky varje gång jag tänker på det.

Jag tränade i eftermiddags. Anna Wallerts medelgympapass. Ett av de bästa jag någonsin varit på. Efter Sandra Hagvils. Jag älskar att träna. Älskar att svettas. Älskar att bränna fett. Var även ute med Carro på en promenix. Gick till centrum och tillbaka. My legs are fahking killing me. Nu ska vi dricka te och så ska jag hjälpa henne med pluggandet. Visst är jag en snäll prick? Säg ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0