Run away with my heart.

Jag hade planer på att dra ut på en joggingtur såhär på morgonkvisten. Det var därför jag klev upp så tidigt men nu när jag skulle byta om så ser jag att de håller på med vägen. Ska typ asfaltera och hålla på, vilket gör att jag blir lite rädd. Känner såhär - om jag tar ett steg på den där nyplattade vägen så kommer de skrika "HULABALKLAEHAL!" och då kommer jag bara bli skiträdd och springa in igen. Alltså väntar jag. Antingen till ikväll eller till.. aa, lite senare helt enkelt. Kanske kan dra och gymma efter jobbet? Det vore ifs jävligt skönt. Något trän:igt ska jag göra iaf. "Trän:igt"? Haha love

Nu blir det.. film ELLER.. GOSSIP GIRL! bo-ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0