Skaka rumpa!

Oh yeah, i eftermiddags skakades det rumpa! Anna Wallerts pass är seriöst 2 die 4. Felicia och jag har kommit överens om att vi bannemig ska ta tag i tränandet igen! 5 dagar i veckan förra terminen, vad hände när sommaren tog fart? You tell me. Nej men, som sagt, ta tag i det, ja!

Imorgon har vi engelskaredovisning. Jag, Jennie och Stephanie. Stå och prata seriemördare i USA på morgonkvisten lär bli en bra alarmklocka! Lite halvsnusk, men spännande, am I right? Jag glömde alla mina grejer i skolan. Anteckningar och sånt dårå och det betyder att jag har suttit och skrivit om allt skit (: Det sköna med att det är en presentation på engelska är att det inte lär bli svårt alls, eftersom det är uttal och ordförråd läraren lyssnar efter.

Yakiniku blev det till middag. Hur jäkla gott är inte det? De som ogillar det kan ta sig, för ni suger. Isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0