Someday I will be with you.

Kör på lite Elliott Smith i väntan på att jag ska bli trött. What to do liksom? Kommer antagligen gå och lägga mig snart.

Idag sa Elin på jobbet att jag har en för låg röst. Jag skrek ju mycket. Tydligen hade jag en för mörk röst. Hon ville att jag skulle pipa som en fågel när jag skrek. Hur ska det gå till? Jag är ganska glad över att jag inte piper. Det låter alldeles för hemskt. Jag försökte mig på detta, att skrika jävligt pipigt alltså, och det slutade bara med att mina kollegor klagade på mig i omklädningsrummet. Så what to do? Jag kanske inte sätts på just samma position på WT:n längre, men jag tycker bara det är skönt. Kände mig faktiskt som en skrikande idiot. Imorgon är David skiftis, förhoppningsvis betyder det kassa för mig då.


jag vill ha sommar nu.
Mina fräknar syntes mer i en större version av den här bilden btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0