Stackars mannen med medaljen som bara putsar sina minnen.

Klockan är 06.40 och pappa ligger och sover i rummet intill, tror jag. Kan dock inte INTE lyssna på Lars Winnerbäck - Stackars. Världens bästa låt. Där har ni den. Världens bästa text. Den får mig att koppla till... alltför mycket. But I like it.

"Nej, ingenting är vad man tror." Varför såg jag inte Lars Winnerbäck på Peace & Love 2009? För att jag var dum i huvudet? Aa, jag antar det. Jag skyller på att jag inte lyssnade på honom lika mycket då. Men att jag missade tre spelningar? Eller, var det tre? Fyra? Har för mig att det var tre stycken. I alla fall! Nästa gång han spelar i närheten av mig så ska jag se honom. Lars, Lars, älskade Lars. Nu måste jag dock göra mig i ordning och dra mig mot skolan. Vad tycker ni om vädret förresten? Apmycket snö och världens jävla vind som piskar en i ansiktet? Ja jag älskar att mina skor läcker så att jag måste lämna tillbaka dem i eftermiddag. Sånt som händer liksom. Shit that happens. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0