Ta min hand.

Låt oss fly precis som Gil med Håkan Hellström är en av hans finaste låtar, for sure. Så att ni vet.

Jag ska snart göra mig i ordning för att dra till jobbet. Är riktigt trött och vill typ duscha bort all smuts, även fast jag är ganska ren. Och det får mig att tänka på de som lider av sånt där, vad den sjukdomen nu heter. Tvånggrejs, what so ever. Jag kommer ihåg när 'Outsiders' gick på tv och det var någon b-rud som led av det. Hon var även rädd för bröd så hon brukade bygga upp världens mur av müslipaket för att inte behöva kolla på brödet vid köksbordet. Hur sjukt är inte det? Tyckte synd om bruden och om hon fortfarande lider av detta så tycker jag synd om henne nu med. Fattar dock inte hur folk kan tänka sig vara med i något program som 'Outsiders', men antagligen finns det folk som vill ha sina "10 minutes of fame", eller är det sekunder? Ifs blev det väl 30 minuter eller så, eftersom programmet var ganska.. långt. FAN VAD JAG SKRIVER OM INTRESSANTA GREJER IBLAND! Har ni hört att Big Brother ska börja igen? Mitt liv har äntligen fått mening! Läste det i Egoinas blogg för någon vecka sedan, vilket också betyder att jag är ganska efterbliven men ajaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0