The world is such a wonderful place.

HAHAHA hej! Förlåt för dålig uppdatering. Det är inte så att jag inte har orkat, utan jag har faktiskt inte suttit vid min dator sen i.. vad var det? fredags eftermiddag? Var jag hemma då? Jag vet inte. Den här veckan har jag inte varit hemma mycket, vilket har påverkat bloggandet och jag hoppas att ni inte hatar mig alltför mycket.

Vad gjorde jag i helgen? Fredag: Partyparty i älvsjö. Lördag: Filmkväll med mysigt folk. Söndag: Jobbat. Hur schysst helg som helst och den kunde nog inte blivit bättre! Dock har jag inga bilder. Kanske ska börja använda min kamera lite mer? Systemkameran med? Har jag glömt bort den? När massvis med snö har landat på marken så ska jag iväg och fota lite, tror jag. Om jag minns/har tid, det låter väl bra?



bilder var ett måste
eller var det det? HEHEHE hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0