With a kiss - I die.

Har nyss sett klart Romeo & Juliet. Till arbetet i svenskan så behöver jag lite background och det känns ganska skönt att det är just en film jag behöver kolla på för att det ska bli bra. Jag har sett den tidigare, men mindes absolut inte alltihopa så det är bra att jag gör det nu. Känner mig taggad på att ta tag i detta! När jag (förhoppningsvis) skrivit klart detta arbete så ska jag dra mig till stan för att byta en grej och senare åka till jobbet. 17-19 ikväll igen vilket inte alls gör mig speciellt taggad. Efteråt ska jag dra mig mot Älta, hem till Felicia! Plugga matte och slaggelish där står på schemat and I'm looking forward to it!

Plugg nu då! Wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0