You kicked me when I was down.

Jag är en trött jävla gnu. Kom till jobbet lite halvt i onödan. Istället för tvåtimmarspass så blev det bara ett, bara för att... jag vet inte. Det firades inte. Utan den timman spenderade jag på golvet med några andra medarbetare.

Ikväll ska jag tydligen bli firad av pappa and resten av the family (alltså Lena och Caroline). Det känns lite halvgay när både brodern och styvbrodern har flyttat ut. Tomt. Lilla jag ska flytta ner till Andreas rum, eftersom han bor i Uppsala då. Ska bli skönt att få ett större rum som jag kan måla/möblera om.

p.s. jag tränade inte d.s. (pssssssssssst! ska träna imorgon eftermiddag istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0