Av tankar styrs din färd.

Ted Gärdestäd verkade som en härlig prick. Kastade stenar på folk som knallade runt på Malmskillnadsgatan i Stockholm? Nice, mannen.

Jag har gjort klart det sista av Etiken och sitter nu och funderar över vart min mattebok befinner sig. Denna härliga bok blev jag av med för hur längesedan som helst. Jag har letat överallt men hittar den ingenstans. Imorgon ska jag gå till biblioteket i skolan, till vaktmästaren och till expeditionen för att se ifall de har fått in den och det hoppas jag verkligen. Förra året så tappade jag bort min mattebok som jag hade i A-kursen, vilket resulterade med att pappa var tvungen att köpa en ny. När jag berättade för pappa att jag tappat bort denna med så blev han lite... sur. Så snälla, låt mig hitta den? TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0