Backstreet's back, allright.

Blir helt nostalgisk när jag lyssnar på grabbarna. Börjar tänka på när man stod inne på sitt rum, med stängd dörr och Backstreet Boys-musiken på högst volym. När man dansade sådär töntigt som man bara gjorde seriöst när man var i den åldern. När man radade upp sina gosedjur på rad i sängen och ställde sig framför dem, mimade och kände att man var den coolaste bruden i världen bara för att man var så jäkla snygg och så jäkla bra på att dansa med inlevelse (som man egentligen inte gjorde).
Jag minns när jag hade fått första Hits For Kids-plattan av pappa. Ingenting kunde beskriva hur lycklig jag var just då. Jag stängde in mig på mitt rum hela eftermiddagen med den skivan. Lyssnade på alla låtarna om och om igen. Sjöng, dansade och hoppade omkring.

Livet var alldeles för underbart och lätt när man var liten

Kommentarer
Postat av: caroline

bajsunge. vi dansade ju tillsammans........ framför gossedjuren.

i dagens läge vill du aldrig dansa.



<3

2010-10-17 @ 23:12:52
Postat av: caroline

bajsunge. vi dansade ju tillsammans........ framför gossedjuren.

i dagens läge vill du aldrig dansa.



<3

2010-10-17 @ 23:13:08
Postat av: S

vadå "i dagens läge"? FUCK OFF. vad hände på festen i trollbäcken? VA VA VA. Jag tror du mixar ihop mig med Amanda, gumman....

2010-10-17 @ 23:24:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0