Badapapapa, I'm lovin' it.

Ja hejsan hejsan! Nyligen hemkommen från McDonalds där jag tillbringat eftermiddagen med trevliga arbetskamrater, spydiga gäster och hala golv! För att ha varit mitt första pass så känner jag att det gick bra. Jag har inte gjort något fel idag. Fick städa och fritera pommes. Pommes-delen var faktiskt jävligt kul! Heuhheu. Och vill ni veta en rolig grej? Felicia klämde mitt finger i en dörr precis innan våra pass skulle börja. Jag känner att jag ville gråta lite, för det gjorde jävligt ont, men det gjorde jag inte. Nu sitter jag här med ett halvblått långfinger och skriker till varje gång jag råkar trycka till delen som klämdes. Hur nice? Tack Felicia, tack! ♥

Nu ska jag plugga etik&livsfrågor. Har en stor uppsats som ska vara inlämnad på fredag och jag känner att jag vill göra klart den några dagar innan så jag kan sätta igång med engelskan, matten, historian och samhällen. Och rättskunskapen. Hur nice? Skjut mig. Slå mig. Döda mig på något sätt så jag slipper allt helvetiska skolarbete. Eller? Nej jag skojade bara. Slå mig lite bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0