Blommorna som var bilder av dig.

Hej bloggen! Hej läsare! Älskade läsare.... Nu är jag hemma från skolan och från jobbet. Trött och mätt som en get. En get? Ja, jävlar. Sjukt tråkigt på jobbet, men David hoppade nästan på mig och sa "Sofia, imorgon lär jag dig kassan!" Ni förstår nog hur glad jag blev. Så glad att jag hoppade runt lite på stället för att sedan se att Patrik kollade på mig med sin "börja jobba nu"-blick, vilket fick mig att fnissa till lite nervöst, sedan återgick jag till arbetet. HE HE

Jag har lagt märke till att jag gillar att använda båda former när det gäller att markera nytt stycke. Ibland kör jag med att hoppa ner en extra rad, ibland att jag hoppar ner en rad och går in 3 steg. Intressant, verkligen. Nu ser ni vilket "humör" jag är på idag.

Träffade förresten Albin på bussen idag! Var alldeles för längesedan. Under bussresan fick jag en del komplimanger för mitt utseende. Ja! Tydligen har jag förändrats så mycket. Och Albin med. Gullpojke. Vi föreslog fika, så jag ska bara se till att höra av mig till honom, så jag kan träffa mannen igen!


älskar att jag kisar lite på bilden. känner mig som bruden som snurrar runt med en purjolök och sjunger världens mest irriterande sång. om någon kommer ihåg vad den heter så uppskattar jag ifall ni skriver det i kommentarfältet! pususus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0