Du sköts i bitar.

Jag är trött. Alldeles för trött. Och seg. Men jag taggar till inför bio med Malle ikväll! Vi ska se 'Eat Pray Love' eller vad den nu heter. Svensk översättning - Lyckan, kärleken och meningen med livet. Man måste ju älska våra översättningar. Eller?

Egentligen skulle jag jobba idag men så blev det inte. Jag är ganska glad över det, tror jag. 150kr hade inte varit så mycket cash till min oktober-lön. Får satsa mycket nästa månad istället. Och jag har tänkt på det - idag är det söndag, men det är inte skola imorgon. Hur skönt är inte det? Att kunna sova ut, att inte behöva bry sig om skolan, att bara ta det lugnare än lugnast. Där har ni mitt lov! Om jag hade haft pengar så hade jag åkt utomlands, men att vara hemma blir väl chill det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0