fuck you själv

Hello everybody! Coolaste tjejen i stan som anropar. Vi sitter hemma hos mallanbrallan, jag soffan och mallan själv. Vi har redan hunnit trycka i oss massor med fett. Mitt mål här i livet är för er intresserade att få största ölkaggen ni kan tänka er, sjukt praktiskt när man inte orkar sträcka sig för att ställa glaset på bordet.

Farsan kollar vi på också. Men FaaaaAaaa-aaan vad jag fick tjata mig till det i videoaffären. Sofia var sjukligt emot det men det är hon som sitter och skrattar åt den och ber mig hålla käften när jag pratar. Normal tjej. Luktar donken gör hon också, jätteäcklig.

Snart somnar jag. Ska försöka få ut tjejerna på en promenad så jag slipper få en massa smällar på käften som jag fick sist vi hade fettokväll och jag råkade somna.

Med vänliga hälsningar Jennie (jennlaa.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0