Hermes var gudarnas budbärare och son till Zeus.

Hur orkar jag? Jag har nu pluggat i ~3 timmar. Lite mer kanske. Känns som att jag ska avlida här och nu och jag vet att jag inte orkar göra något mer så jag har bestämt mig för att sova. Imorgon har vi den jobbigaste dagen på hela veckan och nu när jag är helt utbränd så känner jag att det kommer gå åt helsicke. Så lite jobb på det också! Teknisk psykologi är den enda lektionen jag ser fram emot, tror jag. Ja, det är det fan. För jag menar, vem vill ha svenska, matte, engelska och historia då vi inte ska göra något roligt alls? Om bara alla lärare kunde ge oss ledigt imorgon, bara för att vara lite snälla... då hade jag blivit glad.



godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0