I can't let go.

Idag hade vi nog den roligaste idrottslektionen, ever. Inte början dock, när Kamila bara pratade om motionspass och körde världens teori som hon tryckte in i våra öron, men efteråt! Då jag och Felicia hoppade runt i salen med min ipod och försökte välja låtar/rörelser till vårat pass vi ska framföra på måndag. Ja, motionspass. Gympa. Soft att jag och Felli gör detta for a living på Friskis och svettis liksom? (inte for a living, men det lät bara bra... hehe) Hur som helst, vi ska framföra tre låtar - Kom igång, Puls och Smidighet. Förstår ni hur kul det kommer bli? Nästa måndag alltså... hujedamig vad jag måste plugga den här veckan.

Missade Paradise Hotel som började 19.30 idag, så jag får helt enkelt se det på tv6play eller något. Bara det att jag måste plugga nu. Matematik? Oh fucking yes. Sedan har vi ju samhällskunskapen som jag inte kan ett skit om.... och så kom septembers frånvaro! 16% frånvaro - AWESOME. Eller? Njaaa, måste nog skärpa mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0