I said no, you're not the one for me.

Felicia, en sak som jag minns från igår kväll/inatt var att vi citerade Ana Gina och hennes videoinlägg om fotboll och pokemon HAHAHAHA, rolig grej - varför har vi alltid en tendens att prata om saker som ingen annan förstår? Man tycker ju att vi borde hålla det för oss själva och ta upp det när vi är ensamma istället men nä. Som när vi var besatta av "Darin fans tycker till" i Uppsala, what was that all about? Härlig grej

Pratade nyss med Måns(ter) and that made my day. Jag funderar på ifall jag ska sätta mig och spela Age of Empires eller om jag ska packa först.
Vi struntar i att vara i Vasaparken tidigare och drar oss direkt till Råsunda och är där 16.30 istället. Hur nice? Slipper man stressa!!!!!! Då vet jag svaret på min fråga. Age of Empires nu, people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0