Jag gick i ett kvarter idag.

Istället för att åka hem klockan 23.00 igår kväll så bestämde jag mig för att dela säng med fröken Hultin hela natten lång, dock blev det inte helt så. Jag snodde Andreas säng. Hennes brors säng då alltså. Och nej, han var inte hemma. Haha
Vaknade tidigt och gjorde oss i ordning (för mig var det bara att ta på sig gårdagens kläder) för att dra iväg och shoppa! Jag, fattig som jag är, kunde inte köpa mycket. Men jag fick pappa att gå med på att köpa lite nya träningkläder! Mina är riktigt utslitna så jag kände att nya behövdes.



& DEN ALLDELES FÖR SÖTA MÖSSAN FRÅN MQ
nu sitter jag och käkar vindruvor&plommon. OMNOM.

Planer ikväll? RÖJJJJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0