Jag såg dig springa över skaren.

Igår var det som så att mitt internet laggade sönder. Ungefär varje minut så skulle det stänga av sig, vilket slutade med att jag inte ens orkade försöka mig på ett blogginlägg, eftersom jag aldrig hann uppdatera det jag skrivit. Jag la mig i sängen och pratade med Felicia istället. Tvingade henne att stanna uppe alldeles för lääänge :) Och jag kan ju säga att jag sov godare än aldrig förr. Det är något med den här veckan! Jag sover jättebra på nätterna och det gör att jag ändå är lite mer positiv (inte för att jag är så positiv annars, men ni fattaaaaaaar). Igår var ett undantag då. Allt var busschauffören och bussens fel.

Efter skolan så ska jag, Jimi och Felicia sätta oss på ett fik och snacka trams/plugga. Får se hur mycket plugg vi egentligen hinner med, men jag hoppas sannerligen på att vi hinner med en del. IG på andra matteprovet? Ääe, skippar gärna det! Efter fikstunden kanske, kanske, KANSKE jag drar mig mot Haninge. Undra varför, ehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0