Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

Lars Winnerbäck passar bra en höstdag som denna. Försöker lista ut vad jag ska klä mig i medans mamma tjatar om att hon vill att jag ska med till Nacka forum. Ja, tydligen har de bytt till nacka forum nu, äntligen! Inte heter det Forum Nacka längre. Tack och lov. Och tack till Jennie som berättade det för mig. Ytterst intressant fakta!

Så, jeans idag kanske? Funderar på ifall jag ska inviga ett par converse eller om jag ska köra på några gamla. Vem vill förstöra nya converse i detta väder? Aa inte jag i alla fall.
Jobbar 17-19 och efter det drar jag mig mot Värmdö. Hem till Mallanbrallan med Jennie. Kvällen ska spenderas där, med fett med snarre och en hel del filmer. En skräckfilm, enligt våran nyinvigda tradition. Ska bli skönt att fetta upp mig inför vintern, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0