Jag ville vänta tills du frågat.

Tisdagar är en av anledningarna till att jag gillar Värmdö gymnasium. Varför? Jo, idag är jag ledig! Vissa tisdagar hatar jag, visst visst. Men jag får väl helt enkelt tacka min lärare i teknisk psykologi som dubbelbokade idag. Dock måste jag plugga en hel del idag. Har tre prov i veckan och så ska jag även hinna med en uppgift i teps som ska göras idag. Så tyresö simhall, here I come!

Jobbar 17-19 idag. Vem älskar inte de korta rush-passen? Ja jag kan inte säga att jag gillar dem i alla fall, men något som måste göras. Jag längtar till höstlovet. Då blir det massa jobb och massa träning. Inge plugg, absolut inge plugg alls. Jag lovar nästan det. Roligt att pappa och Lena drar till Hälsingland då och att jag inte kan följa med, he heu..

Kommentarer
Postat av: F

tråkigt att du inte kan följa med till hälsingland... :(

2010-10-19 @ 11:00:12
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: linda

Ofta du är i simhallen när inte jag är där :(

2010-10-19 @ 18:33:56
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0