Just let me go in peace.

Jag är trött och har skrivit klart analysen. Imorgon ska jag, Johanna och Marisa vara i skolan tidigare, bara för att vi ska hinna plugga svenska/göra klart teps-uppgiften. Hur kul är inte det? När jag börjar 12.40 och tror att jag äntligen ska få sova ut så ska jag ändå vara i skolan tidigt. Fan



visste ni att den engelska versionen av "män som hatar kvinnor" (eller vilken av filmerna det nu är) är delvis inspelad i vårat "spökhus" uppe i hälsingland? ~100 meter ifrån våran stuga! Coolt va? Så håll utkik när/om ni ser den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska jag hålla utkik på! fast vill man se den filmen? :( men coooolt ändå. kändis-stugan liksom

2010-10-28 @ 08:16:42
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0