Listening to the wind of change.

Imorse då! Bussens bakdörr gick sönder på något vis, vilket resulterade i att alla!! (bussen var sjukt full) var tvungna att byta till en annan, lite mindre full buss, som sedan blev sjukt packad(haha.. torrt) då. Detta var ingen snabbuss, och chauffören brydde sig inte alls om att vissa kanske hade det lite bråttom till jobbet eller, som för min del, skolan. Han körde långsammare än långsammast och jag fick lust att sticka honom med ett spjut i bröstet. Sedan var det några fjortisungar som lutade sig med all sin vikt (ja, inte var det lite de måste vägt heller) på mig. Vadå, vänta, är jag en stolpe? Är det mig man ska luta sig på? Jag gjorde som Felicia sa, ryckte till (såg säkert ut som ett spasmryck) och det visade sig att ungarna faktiskt flyttade på sig då. Tack, Felicia! Kommer inrusandes på rättskunskapen och kommer precis i tid - yay! Något positivt.
Matteprovet? Hur gick det? Inte bra, kan jag ju säga! Håller höger tumme för att få G dådå. Efter detta kollade jag First Class - hade jag fått något mail från Kicki? NEJ. Det var då så att jag mailade henne för ~tre veckor sedan och skrev att jag vill byta individuellt val. Inget svar har jag ännu fått. Gick till hennes kontor och det visade sig att hon var där. WHAT IS UP? Hon satt i möte så jag tänkte -- inte ska väl jag störa. Jag mailade istället! Hon var online på FC dessutom. Nu när jag kommer hem så ser jag att jag inte har fått ett enda mail. Vad lider bruden av? Helt seriöst? Respektlös lärare, tack o hej.

Förresten så slutade min eftermiddag ganska bra ändå. NÅGOT SPECIELLT gjorde mig glad men ni får inte veta vad. HIHIHI hejhej

Scorpions - Wind of Change --- här snackar vi nostalgi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0