Magnus Betnér, Promoe - Yta.

-"Hamsterhjulet är också intressant.... vet inte om det går att slippa ur det alltså.. även om det känns som att man skulle kunna slippa undan när man jobbar kreativt och har lite fria tider men då har man i alla fall alltid en deadline att slåss mot så att det känns ju som att man blir där till slut ändå. Ytan är väl kanske vår religion, det är.. det är ju religionens fel att vi blir så jävla knäppa i huvudet vi har ju levt i flera tusen år med nån religion som fick oss o tro att man ska må skitdåligt i det här livet för att man ska få leva vidare sen. Sen när man inser att man inte kommer få leva vidare sen då måste man ju fylla det här livet med nånting... då blir det väl yta. Platt tv, platt mage, det är ju kanske ingen bra lösning men det är i alla fall en lösning. Jag menar jag brukar ju lösa det genom att gnälla på allt och alla.. det funkar för mig. Ööh, hur du ska göra, det har jag ingen aning om. Lycka till!" - Magnus Betnér



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0