Mina ögon kommer alltid le mot dig.

Jag drömde att jag fick lära mig kassan på jobbet, att mina helgplaner gick åt pipsvängen och att jag träffade på en gammal vän och vaknade upp med blandade känslor. Mestadels irriterad, var jag. Men efter lite Bo Kaspers och frukost så mår jag genast bättre!

Enligt min vädergrejsimojs på datorn så är det 6 plusgrader och så regnar det. När jag tittar ut genom fönstret så ser jag bara blå himmel och solsken. 5 plusgrader dock, så halvt ledsen blir man. Mamma mumlade någonting om att det ska snöa, vågar man tro på smhi eller ska man försöka hålla positiviteten(kan man säga så?) uppe och strunta i det hela? Det jag vet är att jag inte orkar köpa en ny vinterjacka och att jag inte vill ha min gamla. Snacka om beslutsångest. Jag vill få min lön, nu. Bara att vänta till den 25e november. Skitsoft.
Fylla år vill jag också göra. Bara att vänta till den 19e. 18 bast? Aasörru...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0