Natten fäller blå, kalla skuggor häromkring.

Jag har en vän som heter Felicia Hultin. Ett av Felicia Hultins främsta intressen är min blogg. Det enda Felicia Hultin gör på dagarna är att läsa min blogg. När jag inte har uppdaterat min blogg på ~12 timmar så skriver Felicia Hultin till mig och tjatar om att skriva i den. När jag inte vet vad jag ska skriva så säger Felicia Hultin till mig att skriva om vad som helst. Dock hjälper inte det Felicia Hultin säger. Så istället skriver jag om Felicia Hultin. För Felicia Hultin är en trevlig prick. Jag älskar Felicia Hultin.

Jag hade antagligen fått IG ifall min svenskalärare läst det där, eller vad tror ni? Fast det kanske bara är jag som irriterar mig på när någon nämner "Sen", ett namn eller "hon/han" i varje mening. Egentligen behöver det inte ens bara vara de orden. Nämner man "ikväll" i två eller tre meningar i rad så får jag krupp och tar livet av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0