Please come down from that cloud.

Jag är relativt nytränad och glad! Ni anar inte hur skönt det var att träna, även fast jag dog som en get. Att Cassy tvingade mig att gymma efteråt kändes lite.... väl. Men aa, sedan dog jag sönder i stretchrummet. Hur nice?

Pratade nyss med Malleball och hon och jag ska köpa Håkanbiljetter imorgon! Kommer bli så grymt jäkla awesome. Kommer skrika. Kommer dö. Kommer avlida. Samma sak, men ändå. Jag kommer vara lyckligast i världen. Nu måste jag bara hitta någon som kan ta mitt pass (om jag får något) den 13e november. Annars är det sjukanmälan som gäller, grappar! Och helgen? Ja.... jobb jobb och åter jobb. Men söndag! Myskväll med mina favoritflickor. Gotta love it.

Förresten, jackan är här. And it's looking goooood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0