Remember how this used to be.

När jag vaknade av alarmet så trodde jag att jag inte hade sovit en blund inatt. Ni som inte vet hur min ringsignal låter.. var glada över det för den är en mardröm, det lovar jag er. Så idag ska jag till skolan på mentorsamtal i 30 minuter för att sedan åka hem igen? Hur onödigt känns inte det? Jävligt onödigt. Sedan blir det till att åka hem igen, plugga i några timmar och sedan åka till jobbet. Jag känner mig faktiskt ganska taggad på att plugga. Läste resten av 'Medea' igår and it was good. Ingenting man läser frivilligt direkt, men aa!

Det är frostigt och (vad det ser ut som) väldigt kyligt ute. Funderar på om jag ska inviga vinterjackan. Eller så kanske jag bara tar Carros. Pappa är (ni som känner min pappa förstår) orolig över att jag kanske ångrar mig, men det lovar jag att jag inte ska göra. Termometern visar MINUSgrader. 2 st sådana för att vara exakt. Hur taggad blir man av det egentligen? Aa inte alls



paolo nutini - jenny don't be hasty
(tack jennie, för att du lyssnat sönder på honom)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0