She's got a ticket to ride.

Sofia Sandwall är trött chey och orkar verkligen inte göra någonting alls idag. Jag är inte bakis någonstans, men jag är trött, och jag ska jobba 17.30-19.30 ikväll. Nu kanske ni tycker att det är dåligt att jag klagar, men det är faktiskt så att tvåtimmarspassen är de värsta! Bra att Ava och jag har samma tider, wihuuu!

Igår var, minst sagt, en trevlig kväll! 09spa + några fler spenderade kvällen hemma hos Måns, vilket var riktigt kul! Fick nog liite mycket av det goda, men jag hade kul ända in till barntimmarna! Dock missade jag och Caroline bussen i gullmarsplan så vi fick vänta i 30 minuter. Då var det dags för en french! Och förresten, jag var fet igår. Det var första gången jag åt donken sen jag började jobba där, det kändes.... konstigt, men bra ändå! Tack till Mallan som bjussade galet, that crazy wooman.

Innan jag drar mig mot the job så har pappa lovat mig att vi ska se Alice i Underlandet, och det har han faktiskt lovat mig i flera månader nu, men det är dags! Vi har filmen hemma och han kommer inte undan denna gången (tydligen har han sett den utan mig, vilket jag blev riktigt förbannad över, men han ska få se den två! eller fler!) Nu blev det mycket text, tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0