Tack, tele2!

Jag är lycklig. Jag har internet. Ända sedan i förrgår så har det inte fungerat, alls. Så nu när jag slog igång datorn och såg att det faktiskt fungerade så blev jag superglad! Tror det är pga stormen som pågår just nu. Vad är upp med den förresten? Världens orkanvind som drabbat Sverige liksom. Skitkall och det känns som att man blåser iväg så fort man går ut. 1 plusgrad ute idag. Snacka om att jag ska ha på mig allt jag äger, så jag inte fryser sönder.

Förresten! Vill ni veta hur duktiga jag och Felicia var igår eller? Efter skolan drog vi direkt till Sten Sture och pluggade till klockan halv åtta. Matematik(som verkligen gick åt helvete) och Samhällskunskap(som gick liiite bättre då!). Jag är stolt över oss.
Ikväll vet jag inte vad jag har för planer. Efter skolan ska jag träna, sen ska jag hem och äta yakitori(eller något annat smaskigt) och sedan får det bli som det blir. Fest eller inte? Återstår att se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0